ZWROT
Klient może w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówienia odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.
Wystarczy:
1. Wypełnić otrzymany formularz zwrotu (POBIERZ).
2. Zapakować towar wraz z formularzem zwrotu.
3. Odesłać na adres:
GEO ART Paulina Teterycz
ul. Plac Niepodległości 4
59-500 Złotoryja
Bezpośrednie koszty odesłania Produktów ponosi Klient.
Klient zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia towaru przed wysyłką.
Pieniądze za zwrócone zamówienie Klient otrzyma niezwłocznie, nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przez sklep przesyłki ze zwrotem. Zwrot płatności nastąpi przelewem na konto na wskazany przez Klienta w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.
REKLAMACJA
W przypadku złożenia reklamacji przez klienta należy:
1. Pobrać, wydrukować i wypełnić formularz reklamacyjny >> POBIERZ
2. Zapakować towar wraz z formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu (paragon, rachunek, Fa VAT)
3. Odesłać na adres:
GEO ART Paulina Teterycz
ul. Plac Niepodległości 4
59-500 Złotoryja
– Do reklamowanego produktu konieczne jest dołączenie paragonu bądź innego wystawionego dowodu zakupu (rachunek, Fa VAT itp)
– W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.